Selamatkan Kedah

Selamatkan Kedah
_____________ LOGO ATAS NI PINJAM DARI MUKHRIZ ________

Saturday, June 28, 2014

Sakan! Pertikaman Antara Exco Kedah

Baru melepasi setahun pemerintahan BN di Kedah, huru hara antara exco tidak dapat disembunyikan lagi dah.

Walaupun dikatakan Kedah dipimpin oleh anak bekas perdana menteri yang terkenal dengan ketegasannya, tapi anak Mahathir ini sudah kelihatan kelembikannya.

Memang la boleh disembunyi dengan dok bergambar rata ceruk dengan alim ulama pondok, tapi kelembikan Mukhriz semakin nampak.

Perhati tengok, MB ni tak mampu nak suruh exco dia buat kerja masing masing. Di mana ada gambar MB, disitu akan ada exco. Kalau dah ada MB, buat apa exco nak menyibuk lagi di program bersama rakyat.

Tapi, apa kaitan gambar mb dengan exco melambak dengan cerita pertikaman exco exco ni?.!,

sebenarnya, exco exco Kedah dok bertikam dan cantas mencantas sesama sendiri, jadi untuk menang, masing masing tunjuk kata depa sentiasa dok tepi MB.

Bukan la semua exco dok belagak, cuma beberapa orang exco yang berlawan dalam senyap. Exco A kata exco B asyik masuk pejabat MB sampai tak buat kerja lain, selain nak tunjuk rajin. Exco B pula kata, exco B expired dan tak agresif dan proaktif, tak macam dia yg lancar macam macam program.

Apa apa pun, exco exco ni lebih banyak promosi diri berbanding kerja sebenar.

Herotamil akan cerita panjang lebar, dengan cerita lebih terperinci tentang sikap exco dan bagaimana MB kena tipu mentah mentah dgn orang harapan dia.

Nanti kita sambung...

HeroTamil,
drebar new holand




No comments:

Post a Comment